تسهیل ارتباطات با استفاده از سامانه ارسال پیام کوتاه
نوشته شده توسط : niksms

امروزه تسهیل ارتباطات با استفاده از سامانه ارسال پیام کوتاه و پیشرفت تکنولوژی امکان پذیر شده است. با استفاده از روش پیامکی دیگر نیازی به تماس تلفنی، دیدار حضوری و… نیست. از جمله کارکرد های قابل تامل و هم چنین کاربردی پیامک جایگزینی آن در بسیاری از تعاملات اجتماعی و درون گروهی و تثبیت این سیستم مخابراتی به جای رفت و آمد های متعدد و دیداری می باشد. این سیستم مخابراتی یا همان سامانه ارسال پیام کوتاه به حدی از پیشرفت رسیده است، که علاوه بر ارسال متن قادر به ارسال صدا و صوت نیز می باشد. شاید یکی از دلایل پیشرفت و همه گیر شدن و طرفدار پیدا کردن این روش ارتباطی بحث سرگرمی و نیاز افراد به خصوص جوانان به نشاط می باشد، که در بخش پیامکی این نیاز نیز ایجاد شده است. 

تسهیل ارتباطات با استفاده از سامانه ارسال پیام کوتاه


با گذشت چندین ساله از ورود پیامک به جمع ما تقریبا نگرش قالبی که درباره پیامک ایجاد شده این است که ارسال پیام کوتاه روشی موثر جهت تسهیل ارتباطات می باشد. علل متفاوتی از جمله در زمان بی اطلاع بودن از موقعیت و هم چنین شرایط نامطلوب مخاطب جهت پاسخ گویی، کمبود وقت جهت احوال پرسی و برای جلوگیری از طولانی شدن مکالمه، نامساعد بودن شرایط و موقعیت فرد همگی این بخش ها سبب می-گردد، اشخاص به استفاده از پیامک روی بیاورند. عده ای از افراد پیامک را حوزه ای خصوصی و صمیمی دانسته و تعامل پیامکی را امری دوستانه تلقی می کنند، در صورتی که به همین میزان نیز افرادی نیز وجود دارند که پیامک را برای هماهنگی امور رسمی خود استفاده می کنند ولی بخشی که اهمیت دارد همه گیر شدن و فراگیری آن می باشد.

    تسهیل ارتباطات با استفاده از سامانه ارسال پیام کوتاه و روش ارسال پیامک انبوه

تسهیل ارتباطات با استفاده از سامانه ارسال پیام کوتاه و روش ارسال پیامک انبوه از جمله راهکارهایی است که علاوه بر صرفه اقتصادی سبب می شود که افراد بیشتری را بتوان تحت اطلاع رسانی قرار داد و ارتباطات بهتری و موثرتری را با این روش برقرار کرد. استفاده از سامانه ارسال پیام کوتاه روشی مطمئن جهت ارسال پیامک می باشد، که با استفاده از سیستم کامپیوتر شخصی و با خرید پنل اس ام اس یا همان سامانه ارسال پیام کوتاه شکل می گیرد. می توان گفت از علل اصلی ایجاد این سیستم اطلاع رسانی وسیع بود و همین قضیه سبب شد محققان این بخش به فکر ایجاد روشی نوین و کم هزینه و با اطمینان بیشتر بیفتند. ابداع سامانه ارسال پیام کوتاه راحتی و سهولت بیشتری را برای ارتباطات به خصوص برای سازمان ها و ارگان ها و مجموعه هایی که دارای تعداد زیادی کارمند و ارباب رجوع می باشند فراهم نمود و با استفاده از این روش می توان در زمان کوتاهی عده زیادی از این افراد را تحت پوشش اطلاع رسانی قرار داد و بخش ارتباطی موثری را با آن ها برقرار نمود.

 

منبع: تسهیل ارتباطات با استفاده از سامانه ارسال پیام کوتاه

 

 

پنل اس  ام اس     سامانه پیامک    پنل پیامک    پیامک تبلیغاتی  پنل اس ام اس رایگان    سامانه ارسال پیامک

ارسال اس ام اس رایگان     رایگان اس ام اس     اس ام اس انبوه    پیامک انبوه     سامانه ارسال پیام کوتاه

ارسال پیامک     پنل sms       سامانه ارسال پیامک انبوه        ارسال اس ام اس         مرکز تلفن  




:: برچسب‌ها: تسهیل ارتباطات با استفاده از سامانه ارسال پیام کوتاه , استفاده از سامانه ارسال پیام کوتاه , سامانه ارسال پیام کوتاه , ارسال پیام کوتاه ,
:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 آذر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: